فال حافظ امروز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ | نیت کنید و فالتان را بخوانید

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.
فال حافظ امروز دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ | نیت کنید و فالتان را بخوانید
کد خبر : ۷۰۹۲۷

فال حافظ آنلاین تاروت رنگی با داشتن بهترین و کاملترین تعبیر و تفسیر فال حافظ درست در بین تمامی فال ها، به شما در تفسیر فال خود کمک می‌کند.

فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.


انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.


فال حافظ یکی از قدیمی‌ترین و پرطرفدارترین فال در بین ما ایرانیان می‌باشد. در قدیم وقتی می‌خواستند فال حافظ بگیرند این کار را یکی از بزرگان به صورت انگشتی و با دست انجام می‌داد.

انجام فال حافظ کار هر شخصی نبوده و فقط انسان‌های ویژه‌ای اقدام به گرفتن فال حافظ می‌کردند. فال حافظ اغلب برای موارد عاطفی و عشقی انجام می‌شود و تعبیر و تفسیر و توضیح این فال‌ها هم اکثرا بر همین مبنا می‌باشد. فال حافظ بر مبنای عرفان انجام می‌شود.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین فروردین
جواب فال شما: غزل شماره ۳۱۱ از دیوان حافظ


تعبیر فال حافظ شما:

عشق ورزی و محبت به دیگران هنری ارزنده است که تو از آن برخورداری. دست خالی و ضعف مالی برای انسانی، چون تو عیب محسوب نخواهد شد و تو نباید از این بابت ناراحت و شرمنده باشی. آنچه شما لازم داری کمی تعقل و شکیبایی است. نظام امور را به دست بگیر و با تسلط به موقعیت خود گام به گام پیش برو که کامیابی با توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های دوم و چهارم می‌فرماید:

* من عاشق و مشتاق دیدار زیبارویان هستم و کار‌های خود را آشکارا می‌گویم تا بدانی که به این همه هنر و فن و علم آراسته می‌باشم.

*‌ای شمع از عشق جانان خوب بسوز که اکنون من هم کمر بسته و آماده سوختن شده ام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- از خداوند درخواستی دارید. مدتی است که تقاضا می‌کنید ولی برآورده نمی‌شود، علتش عدم اخلاص شما می‌باشد. از طرفی پدر و مادر یا یکی از عزیزان را ناراحت کرده اید در حالی که دعای آنها مستجاب می‌شود. پس فوری از آنان دلجویی کنید.

۳- از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید ولی لجاجت و یکدندگی شما موجب دلسردی و بی مهری گردیده است. فوراً در اخلاق خود تجدید نظر کنید و دل اطرافیان و خانواده خود را به دست آورید تا دعای شما مستجاب گردد.

۴- توکل بر خدا داشته باشید و راه راست را انتخاب کنید. از شخصی با تجربه کمک بگیرید. مسلماً موفق خواهید شد.


۵- مسافرت فعلاً صلاح نمی‌باشد. خرید چندان فایده‌ای ندارد ولی موقعیت برای فروش مهیا است. تغییر شغل و مکان فعلاً صلاح نیست، چون به زودی تحولات جدیدی را شاهد خواهید بود.

۶- اگر حس درون از کار بیفتد، حواس پنجگانه دردی را دوا نمی‌کند. اسرار درون خود را با هر کسی در میان مگذارید. زیرا همه کس محرم اسرار انسان نمی‌باشد. به زودی مژده‌ای و خبری خوش دریافت می‌کنید.

۷- به آنچه که می‌خواهید می‌رسید و برنده واقعی شمایید. پس تلاش کنید و مصمم به پیش روید.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اردیبهشت
جواب فال شما: غزل شماره ۸۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عیبجویی از دیگران کار بسیار زشتی است. هر کسی مسئول عواقب اعمال خود است و از ظاهر انسان‌ها نمی‌توان به باطن آنها پی برد و کسی از باطن دیگری خبر ندارد. درست است که همه انسان‌ها جایزالخطا هستند ولی انسان عاقل از اشتباهات دیگران درس می‌گیرد و آن را تکرار نمی‌کند. پس تو نیز از تجربیات دیگران استفاده مفید کن.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- اینقدر دنبال عیب و نقص دیگران نباش. بلکه خوبی‌های مردم را نظاره کن. چون گل بی عیب، خداست. هر کس نواقصی دارد که می‌توان با ملاطفت و مهر به او گوشزد نمود تا برطرف کند.

۲- حضرت حافظ در بیت چهارم می‌فرماید:

* من سر تسلیم و رضا بر خشت در میخانه می‌گذارم و با عشق، همساز می‌شوم. مدعی نادان اگر معنی سخن را در نیابد، باید قانع شود که مغزش از نظر عدم درک با خشت میخانه عشق، یکسان و برابر است.

۳- شما در اجرای این نیت با کمال زیرکی و متانت و هوش ادامه دهید و سخن حسودان و یاوه گویان را گوش نکنید. بلکه حتماً با یکی از اقوام و آشنایان نزدیک مشورت کنید و از فکر او یاری بگیرید.


۴- خودخواهی، خرده گیری، وسواس، تقلید، لخرجی، تند خویی و لجبازی کار خوبی نیست. انسان را از حقیقت دور می‌دارد که خوشبختانه شما به این امور توجه دارید و از زندگی نسبتاً خوبی برخوردارید. البته یکی قصد تخریب آن را دارد. چون خودش از وضعی رقت بار برخوردار است. پس از او دوری کنید.

۵- کسی خیلی به شما عشق می‌ورزد، اما شما در خانه، او را آزار می‌دهید و ناخواسته موجبات ناراحتی او را فراهم می‌سازید. باید توجه کنید که او به کسی غیر از شما توجه ندارد و این بدگمانی شما، ناشی از هم نشینی با دیگران است.

۶- از امر و نهی کردن و دخالت در امور دیگران لذت می‌برید. سعی کنید تا از شما نخواسته اند، دخالت نکنید.

۷- شما از هوشی برتر برخوردارید که همین استعداد، موجب این عوامل می‌شود. در حالی که با این استعداد می‌توانید به مقامی بلند دست یابید و نردبان ترقی را با توکل بر خدا و تلاش طی کنید.

۸- خبری خوش، پولی یا مقامی به زودی در انتظار شماست. گمشده پیدا می‌شود و از مسافر خبر خوشی می‌رسد. خرید و فروش فعلاً جایز نیست، اما مسافرت نیکوست.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین خرداد
جواب فال شما: غزل شماره ۲۶۲ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

زندگی مملو از اسرار و راز‌هایی است که هرکس از درک آن عاجز است و تنها عده معدودی می‌توانند آن را تفهیم کنند. شاید رنج‌ها و سختی‌هایی که تو در زندگی کشیده‌ای یکی از همین اسرار است که تو از حکمت آن غافلی، ولی بدان که پس از هر سختی، آسایشی است و تو تا آن آسایش فاصله چندانی نداری، به همین روال ادامه بده تا به خواست خدا به آسایش برسی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:


۱- شاهین سعادت و خوشبختی در حال ساختن آشیانه بر بام منزل شما می‌باشد. دیگر رنج و ناراحتی پایان پذیرفت و دوران طلایی سرور و شادی آغاز شد. این نیت به زودی اثرات خوشایند و شادی بخش خود را نشان خواهد داد. خبر‌های بسیار خوشی در انتظار شما می‌باشد و این نتیجه صبر و استقامت و خوش قلبی شما می‌باشد. پیشاپیش این موفقیت را به خانواده شما تبریک می‌گویم.

۲- حضرت حافظ در بیت‌های پنجم تا هفتم می‌فرماید:

* جز افلاطون و باده که در خم مقیم است، کسی دیگر نمی‌باشد که راز و فلسفه آن را خوب برای ما بازگو کند.

* دلم، چون غنچه باز می‌شود. اگر ساغر و می‌قرمز رنگ برای نوشیدن بوی خوش دهد.

* اگر حافظ جان ندهد، بار دیگر اطراف حریم میخانه که میکده معرفت است، از سر شوق طواف می‌کند.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- مسافر شما کار و بارش بهبود یافته و اقدامات موثر واقع شده است. پس به زودی به شما خبر‌های خوش می‌دهد.

۴- شما ۴ فرزند در طالع دارید که سه نفر آنها مهم و یکی نابغه خواهد شد. همسرتان را دوست بدارید، چون او از صمیم قلب شما را دوست دارد و همه چیزش را متعلق به شما می‌داند ولی شما بداخلاقی می‌کنید. صالح نمی‌باشد.

۵- خرید و فروش سود آور است. به زودی ملاقات و شغل مهمی به یکی از افراد خانواده شما داده خواهد شد. سفری طلایی در پیش دارید.

۶- اگر می‌خواهید مسافر شما زود بیاید، سوره مبارکه الاسراء آیه ۱۵ تا ۳۰ را ۱۰ بار تا ۱۰ روز با حضور قلب و معنی بخوانید. گشایش بسیار است.


۷- از طریق موبایل و اینترنت توجهی را جلب و اخبار سودمندی دریافت می‌کنید. مبارک است.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین تیر
جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۱ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در دوران سختی و رنج تلاش بسیار کرده ای. اکنون نهال زحمات تو در حال بارور شدن است. پس همچنان مصمم ادامه بده، زیرا شب‌های تیره رو به اتمام است و فجر صادق خوشبختی در راه. اکنون که در چند قدمی شاهد پیروزی ایستاده‌ای سستی و اهمال نکن که فرصت را از دست خواهی داد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های پنجم و ششم می‌فرماید:

*‌ای بامداد وصال برای رضای خدا طلوع کن. شب جدایی را سخت تیره و تاریک مشاهده میکنم.

*‌ای حافظ اگر وفا می‌خواهی، باید بلا کش باشی، زیرا در تجارت سود و زیان با هم می‌باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- شما رنج و زحمت زیادی کشیده اید و ناراحتی، فراق و هجران را تحمل کرده اید و از بی وفایی دوستان و آزار آنان، سخن‌ها در دل دارید. اما دوستان نادان و دشمنان ناباب نتوانستند شما را از ایده و عقیدیتان باز دارند و به انحراف کشانند و در همه حال خداوند یار و یاور شما بوده است.

۳- به شما مژده می‌دهم که دوران ناراحتی و رنج به پایان رسید. کبوتر اقبال و پیروزی در حال نشستن بر بام خانه شماست. مواظب باشید که با شتاب یا ندانم کاری یا بی فکری آن را پرواز ندهید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید، زیرا چنان موفق و پیروز می‌شوید که تعجب همگان را بر می‌انگیزید.


۴- مسافر شما از هر جهت کار و زندگیش خوبست و جای نگرانی برای او وجود ندارد ولی قدری خود را برای شما لوس می‌کند. در خرید و فروش منافع زیادی به دست می‌آوردید. همسرتان در این هفته به موفقیت شغلی یا مالی جالب دست می‌یابد. فرزندان موفق می‌شوند. نگران آنها بویژه دومین باشید. نذر خود را ادا کیند.

۵- بیمار شفا می‌یابد. مسافرت خوبی در پیش دارید. به پدر و مادر محبت کنید. یکی از اقوام نیاز به کمک دارد، او را یاری دهید که دعایش مستجاب می‌شود.

۶- اگر می‌خواهید گمشده آشکار شود، سوره مبارکه ال عمران از آیه ۱۷ تا آخر را ۱۰ بار در هفت شب بخوانید. اگر می‌خواهید همیشه خداوند یار و یاور شما باشد، از یاد او غافل نباشید، زیرا قلباً شما فردی مهربان و با صفا هستید. به همین جهت نگران نباشید، زیرا خود خوری و اضطراب شما ناشی از رژیمی است که گرفته اید و پیش آمدی که روی داده می‌باشد. پس دل را به دریا بزنید. مدتی در برابر کارهایش بی تفاوت باشید تا سرش به سنگ بخورد و شما نیز برای خود سرگرمی و ورزش کنید و زیاد توجه نکنید. مسافرت و خرید برایتان مفید است. هدیه‌ای و دوستی جدیدی در انتظار شماست.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مرداد
جواب فال شما: غزل شماره ۴۰۵ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

در تمام مدت عمر و زندگی خود همیشه در کار‌های خود نیت خیر و خیال خدمت به خلق خدا را در سر داشته‌ای و طعنه و تحقیر دیگران در شما خللی وارد نکرده است. به پاس این اخلاق نیکو به زودی رحمت الهی شامل حالتان خواهد شد و کارهایتان سروسامان می‌یابد و مشکلات مالی شما کاملا مرتفع می‌گردد و این پاداش فطرت پاک شماست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:


۱- از اخلاق خوبی برخوردار می‌باشید و صداقت شما نزد همگان مشهور و معلوم است، اما گرفتار کسی، چیزی یا مکانی شده اید و فکر می‌کنید اگر آنرا به دست آورد یا آنجا بروید، به تمام آرزوهایت جامه عمل پوشانده می‌شود. در حالیکه سخت در اشتباه هستید. هر جا بروید، آسمان همین رنگ است و هر که را دوست بدارید، همین رنج است.

۲- این نیت فراز و نشیب‌های فراوانی دارد که باید از انجام آن صرف نظر کنید. زیرا شما قدرت تحمل بار سنگین، درد و رنج این راه و سفر را ندارید، اما اگر فکر می‌کنید می‌توانید، پس باید ابتدا مقدمات آن را فراهم آورید. آنگاه با اراده‌ای قوی، تلاش مضاعف و اندیشه‌ای تابناک اقدام کنید تا موفق شوید.

۳- به یکی از مشاهد متبرکه بروید و تقاضای گشایش کار کنید که بسیار مثمر ثمر است.

۴- کسی را در هفته گذشته رنجانده اید. او عزیز است و شما را دوست دارد. بجاست از او دلجویی کنید. زیرا او خیرخواه شما می‌باشد و می‌بیند که حسودان قصد فریب شما را دارند.

۵- علم انقلاب بیرون است و ایمان انقلاب درون و خودخواهی منشاء همه مفاسد است.

۶- اگر حوصله کنید به مدارج بالا دست می‌یابید. پس شتاب را کنار بگذارید و بر اعصاب خود مسلط شوید.

۷- حضرت حافظ در بیت‌های اول و دوم می‌فرماید:

* قسم به جان مرشد و پیر دیر و حق نعمت و راهنمایی او که در سرمن جزعلاقه برای فرمان و اطاعت او نمی‌باشد.

* اگر چه بهشت جای گناهکاران نیست لیکن شراب بیاور که من به رحمت خداوندی پشتگرمی درام.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.


۸- به زودی خوابی خواهید دید. در جنگلی سبز و خرم، با دوستان قدم می‌زنید. تعبیرش تحول کلی و اساسی حاصل می‌شود و سود سرشاری توام با موقعیت عالی و خوشحال کننده به دست می‌آورید. مبارک است.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین شهریور
جواب فال شما: غزل شماره ۱۷۴ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

منتظر اخبار بسیار خوشی باش که به زودی به تو خواهد رسید. بالاخره کسی پیدا می‌شود که حرف‌های تو را درک کند. گرچه تو بیش از این در حق او بدی کردی و مستوجب قهر و دشمنی هستی، اما لطف و کرم او بیشتر از این است که از تو رنجیده خاطر شود. پس این بار مواظب رفتار خود باش و سعی کن زندگی تازه‌ای برای خود بسازی که کامیابی از آن توست.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- ویژگی‌های شما عبارت اند از: بدون تظاهر، واقع بین، اهل دسته بندی، عاشق مسافرت و گردش، بی ریا، سخاوتمند، نگران، دلخور، مظلوم واقع شده، وسواسی، پول دوست، عاشق مد و عطر.

۲- حضرت حافظ در بیت‌های اول تا چهارم می‌فرماید:

*‌ای بلبل سحری، آواز خوش داوودی خود را آغاز کن که سلطان چمن و گل سلیمان بوستان با نفس روح بخش بهاری بازگشت.

* لاله از نفس صبح بوی باده خوشگوار و مستی آور را شنید. برای درمان سوز دل خود بامدادان به چمن آمد و شکفته شد.

* مرد حق کجاست که زبان گل سوسن را بداند و بفهمد و از او سوال کند که چرا از باغ رفت و پژمرد ولی دوباره باز آمد و شکفت.


حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- برای شما مژده و مبارک باشد. به شما مژده می‌دهم که انجام این نیت حتمی و صد در صد می‌باشد و جای هیچ گونه نگرانی نمی‌باشد. مرغ سعادت و کامیابی بر بام خانه شما نشسته است. مواظب باش پرواز نکند. پس به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید و نذر خود را ادا کنید.

۴- بیمار شما حداکثر ۲۰ روز دیگر شفا می‌یابد. اوضاع مسافر شما بسیار خوب شده است. موفقیت همراه با تلاش، دقت و سرعت عمل برای پیروزی بر رقیبان ضروری است.‌ای نازنین، اگر پنجه به قلبت زد، تاری ز موی سپیدی در عود سوز اندیشه و فکر و عشق بیفکن تا عشق را بر آستانه درگاه بنگری. پس از مشورت دست بر ندارید.

۵- به زودی خبر خوشی خواهید شنید و طراوت و شادی شما جای ناراحتی را خواهد گرفت. سعی کنید دست از لجبازی و قهر بازی و تردید بردارید.

۶- به زودی ملاقاتی مهم و تغییر شغل و مکان و معامله‌ای سود آور در پیش دارید که حتماً مفید خواهد بود. ازدواج عملی است. همسرتان به موفقیت مهمی می‌رسد و زندگی شما تحول اساسی پیدا خواهد کرد. مبارک باد.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین مهر
جواب فال شما: غزل شماره ۲۹۷ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

مدت‌ها به امید رسیدن به روز وصال انتظار کشیده ای. درد دوری و فراق، تاب و تحملت را به نهایت رسانده و تو را از همه چیز خسته کرده است. زندگیت بی سامان و خودت ویران شده ای، اما بدان آنکه شوق طلب در سر دارد به این سادگی از میدان به در نخواهد رفت و با تمام قدرت پابرجا خواهد ایستاد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:


۱- حضرت حافظ در بیت‌های دوم، چهارم و ششم می‌فرماید:

* دوست و همدم خیال یار در رویا گشتیم و هم صحبت صبر و بردباری و همنشین سوز دوری شدیم و با جدایی در یک جا فراهم آمدیم.

* آن سر که از بالش به آسمان می‌رسید، قسم به رهروان راستین که آن را بر درگاه هجران و جدایی گذاشتم.

* اینک چاره‌ای نیست، زیرا که زورق شکیبایی من که بادبان هجران بر آن افراشته بود، در دریای عشق به غرقاب گرفتار شده است؛ و در بیت آخر می‌فرماید:

* اگر راه وصال به پای اشتیاق طی شود، هیج کس زمام ناکامی و دوری از عاشق را به دست جدایی نمی‌داد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- خیلی در فکر این نیت می‌باشید و میل دارید که هر چه زودتر عملی گردد. باید بگویم که اولاً نذری که کرده اید، ادا کنید و اگر چه شخص مهربان، با گذشت و بخشیده‌ای هستید ولی زبان سردی دارید که دیگران بویژه خانواده را آزار می‌دهد، بویژه این هفته حرکت شما پسندیده نبود.

۳- مقدمات این نیت هنوز کاملاً فراهم نشده ولی انشاءالله با توکل بر خداوند، عملی می‌گردد و جای نگرانی وجود ندارد. پس در این هفته به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۴- به پدر و مادر توجه داشته باشید و همسر را آزار ندهید، زیرا او شما را دوست خواهد داشت ولی از بد زبانی رنج خواهد برد. لجبازی و قهر و آشتی، اندازه‌ای دارد پس وسواس را کنار بگذارید. اگر می‌خواهید از طریق کار کردن، توانگر شوید با حضور قلب و معنی در ۷ شب متوالی، سوره مبارکه الضحی آیه ۸ تا ۱۸ را بخوانید.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آبان
جواب فال شما: غزل شماره ۱۲۳ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

تنها ثروت تو در زندگی عشق و ایمان است و دستت از پول و مال دنیا تهی است با این همه موفقیت با توست و خدا تو را در هر حال یاری خواهد کرد و اجر کار‌های نیک تو را به بهترین نحو خواهد داد به شرط آن که تو نیز او را فراموش مکنی. هر نیتی که در دل داری با توکل به خدا عملی کن که موفق خواهی شد.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- کسی که با عشق توام با توکل به خدا و ایمان گام بردارد، اگر از مال دنیا بی بهره باشد، موفق خواهد شد، زیرا او بزرگترین حامی و کمک کننده را همیشه و در هر حال همراه دارد که موجب پیروزی او می‌گردد.

۲- اگر چه شما مدتهاست گرفتار جرایمی ناخواسته شده اید، بطوری که از اظهار آن اکراه دارید ولی تمام فکر شما را مشغول کرده است، بدانید او زبان شما را نمی‌فهمد. باید با سرعت عمل، دقت، فعالیت و اراده در راه این نیت گام بردارید و مواظب باشید که رقیبانی نیز دارید ولی اگر بر خداوند توکل داشته باشید و فعالیت را بیشتر کنید، موفق خواهید شد. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذری کنید که بسیار مشکل گشا خواهد بود.

۳- این هفته از مسافر شما آگاهی و خبر خوشی می‌رسد. جریانی که برای خانواده شما ناگوار بود، اینک به شهدی گوارا تبدیل می‌شود. بیمار شما زیاده روی می‌کند، قدری خوددار باشد که بهبودی می‌یابد. می‌دانی خروس سحری چرا آواز می‌خواند و ناله می‌کند؟ می‌گوید در آینه صبح از عمر شبی گذشت و ما بی خبریم.

۴- مسافرت را تصویه می‌کنم. خرید بجاست ولی فروش در این بازار آشفته صلاح نمی‌باشد. تغییر شغل انجام می‌گیرد.

۵- در زندگی خانوادیتان تحولی صورت می‌گیرد. همسرتان مهربان است، اما راه و رسم اظهار محبت را نمی‌داند. دست از وسواس بردارید. کسی را که رنجانده اید، دلش را به دست آورید. موضوعی که شما را ناراحت کرده است، به زودی حل می‌شود.

۶- ویژگی‌های شما عبارت اند از: دوستی صمیمی و دانا، خیرخواه، بی آزار، زیرک و ناقلا، قابل انعطاف، زیباپسند، اهل مد، شیک پوش، موافق، آتشین مزاج، درویش مسلک، خوددار، احساسی، خوشرو، صلح جو، ریاست طلب، اهل کشف، اهل مسابقه و همراه.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین آذر
جواب فال شما: غزل شماره ۲۵۰ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

روزگاری است که خود را به دست تقدیر سپرده‌ای و می‌اندیشی هرچه باداباد. اما بدان روشی که تو انتخاب کرده‌ای سودمند نخواهد بود. گرچه تو تاکنون تلاش‌های بسیاری کرده ای، اما باز هم تلاشی مضاعف لازم است تا تو را به آنچه که آرزویش را داری برساند. پس در رفتار خود تجدیدنظر کن که صلاح تو در این است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- به دست آوردن این نیت نیاز به زحمت و رنج دارد و تقدیر برایت چنین خواسته است و چاره‌ای هم نمی‌باشد. پس نگران نباشید. اگر چه آرزو‌های دور و درازی دارید، باید تلاش همراه با دقت و سرعت عمل داشته باشید تا بر رقیبان پیروز شوید.

۲- چرا هر کاری را به امروز و فردا موکول می‌کنید؟ در حالی که زمان برای اجرای این نیت حرف اول را می‌زند. به دیگران کمک کن و از افراد سیگاری، معتاد و بی بند و بار دوری کنید، زیرا خداوند بار‌ها و بار‌ها به شما کمک کرده است. توفیق الهی یار شما بوده و در حیطه ابتلا و آزمایش الهی قرار گرفتید. پس اگر می‌خواهید به مرادتان برسید، به یکی از مشاهد متبرکه بروید و نذر خود را ادا کنید که گشایش بسیار است.

۳- حضرت حافظ در بیت‌های چهارم، ششم و هشتم می‌فرماید:

* به سینه بگو که با آه سوزنده خود، زبانه آتشکده فارس را خاموش کند و به چشم بگو که آنقدر گریه کند تا سیل اشکش، آبروی در و خانه دجله بغداد را بریزد.

* بخت و اقبال پیر میکده معرفت پاینده باد که نبودن دیگر چیز‌ها دشوار نمی‌باشد. بگذار دیگران بروند و نام مرا فراموش کنند.

* روز مردنم یک لحظه نوید و مژده ملاقات بده و آنگاه من با وعده وصال تو، هول و ترس مرگ را فراموش می‌کنم. پس آنگاه آسوده دل به قبرم داخل کن و ببر.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۴- به زودی خبر یا هدیه یا ملاقات بسیار مهم و سودمندی در پیش است و به زندگی شما رونق می‌بخشد. مبارک است.

۵- اگر می‌خواهید عاقبت این کار نیکو باشد، سوره آل عمران از آیه ۱۲ تا ۲۲ را در ده شب مرتبا با حضور قلب و معنی بخوانید. نگران مسافر نباشید. اوضاعش سامان یافته است. گمشده می‌آید. در معامله سود فراوانی خواهد بود، به شرط آنکه حواستان را جمع کنید. از ملاقات و نصایح یکی از بزرگان فواید بسیار خواهید برد.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین دی
جواب فال شما: غزل شماره ۵۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

عنان و اختیار زندگی خود را به دست دوستی سپرده‌ای که به او اعتقادی عجیب داری و اکنون هرچه بر سرت می‌آید به پای ارادت خود به او می‌گذاری. در انجام تصمیمات مهم زندگی کورکورانه از دیگران تقلید مکن، چون هر کسی باید با توجه به شرایط زندگی خود تصمیم بگیرد. نیتی در دل داری، هرچه سریعتر عملی کن که فال تو بسیار نیکوست. از بیهوده گویی بپرهیز که اکنون زمان عمل است.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- از اینکه دیگران ارزش واقعی شما را نمی‌دانند، ناراحت و نگران نباشید. زیرا مردم اصولا بی توجه و حسود هستند. شما ارزش‌های واقعی خود را که همان گشاده رو، نجابت، ایثارگر و ازخود گذشتگی، کمک و مساعدت، لبخند و تبسم، شریک غم و اندوه دیگران است، انجام دهید که به قول معروف تو نیکی می‌کن و در دجله انداز، که ایزد در بیابانت دهد باز.

۲- حضرت حافظ در بیت سوم به این معنا اشاره دارد و می‌فرماید:

* یاد بهاری نمی‌تواند حال دل آزرده ما را بیان کند و گشایش از غم داشته باشد. زیرا مانند برگ‌های غنچه پرده در پرده است و نسیم را به درون آن راهی نمی‌باشد.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۳- آن کسی که به شما خیانت ورزید و نارو زد، بالاخره رسوا میشود. عصمت و پاکی شما بر همگان روشن و واضح است. هیچ ناراحت نباشید. از اینکه به شما ضرر رسیده، زیرا این امتحان الهی بوده است و باید توکل به خدا کنید.

۴- نتیجه تلاش و کوشش خود را به زودی خواهید دید و از موفقیت شما دیگران بهره مند می‌شوند.

۵- خبری ناگوار به شما می‌دهند ولی ناراحت نشوید. زیرا به زودی خبری خوش دریافت خواهید کرد.

۶- شاهین موفقیت و پیروزی در چند قدمی شما قرار دارد. با کمی اراده و علاقه و تلاش، می‌توانید به آن دست یابید.

۷- این نیت با کمی حوصله و صبر، آنقدر موفقیت آمیز خواهد بود که تصورش را هم نمی‌کنید.

۸- مسافرت صلاح نمی‌باشد. ازدواج زود است و طلاق هم بعید می‌باشد ولی خرید و فروش بموقع است. یکی از اقوام به موقعیت خوبی دست می‌یابد که برای شما نیز بسیار سودمند است.

۹- گمشده به زودی پیدا می‌شود. مسافر می‌آید. هدیه‌ای به کسی خواهید داد.

۱۰- نذر می‌کنید ولی ادا نمی‌شود. سعی کنید بموقع نذر خود را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید که بسیار برای خانواده شما کارگشا خواهدبود.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین بهمن
جواب فال شما: غزل شماره ۳۰۸ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

آتش سوزنده عشقی را در دل داری که قدرت تحمل آن را از خدا می‌خواهی، اما برای رسیدن به آن، مقدمات بسیاری لازم است که تو آنها را در اختیار نداری، اما با کمی تلاش و کوشش و با توسل به خدا و با استفاده از همین امکانات محدودی که در اختیار داری، می‌توانی این مقدمات را فراهم نمایی.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- آتشی در افتاده که جان و جسم شما را می‌سوزاند. از خداوند می‌خواهی که آن را سرد کند. همان طوری که آتش را بر حضرت ابراهیم (ع) سرد فرمود. سعی کن بی تابی نکنی و طاقت و شکیبایی را از دست ندهی، چون این نیت بسیار اهمیت دارد و باید رنج را تحمل کنی. بدان که در حال امتحان هستی. جانان دور است. پس نه پایت به منزلش می‌رسد، نه دستت جر اینکه صبر کنی. با تلاش و کوشش و توکل بر خدا انجام این نیت امکان پذیر است و لاغیر.

۲- تا کنون چندین بار به تو نارو زده اند. چرا از لجبازی دست بر نمی‌داری؟ یکدندگی هم حد و اندازه‌ای دارد. اکنون که عاقل شده ای، از نیروی صبر و شکیبایی کمک بگیر و با اندیشه و تفکر عمل کن. زیرا به نیروی بازو، ثروت و منازعه در این راه اثری ندارد. پندی دوستانه برایت دارم. کار‌هایی که انجام می‌دهید بی غرض و با تقوی و حسن نیت باشد.

۳- برای دولتمند شدن، خود را زحمت نده، زیرا دولتمندی بال‌هایی دارد که مثل عقاب در آسمان می‌پرد. شما نیز اگر می‌خواهید دولتمند شوید، با نیروی ایمان، اعتقاد و توکل عمل کنید. زیرا هر که شریعت را ترک کند و یا ایمان خود را ضعیف سازد، در حقیقت شرارت و شرور را می‌ستاید، اما هر که شریعت را نگاه دارد، از شرور و بدی نفرت دارد.

۴- اگر می‌خواهید عاقبت و سرانجام این کار نیکو شود، در ۶ شب متوالی با حضور قلب و معنی، سوره مبارکه یونس، آیه ۱۰ تا ۱۶ را بخوانید. موبایل و اینترنت اگر چه اطلاعات مفیدی به شما می‌دهند ولی مواظب باشید گمراه نشوید.

فال حافظ ۸ مرداد ۱۴۰۳ برای متولدین اسفند
جواب فال شما: غزل شماره ۳۷۳ از دیوان حافظ

تعبیر فال حافظ شما:

برخیز و اراده کن که وقت عمل است. تردید‌ها را از خود دور کن و به عهد‌هایی که بسته‌ای وفا کن چرا که اگر دیر بجنبی و به موقع کاری انجام ندهی پشیمانی به بار خواهد آورد. در مشکلات این راه به خدا پناه ببر و، چون محتاج یاری شدی به جای آنکه آبروی خود را نزد هر انسان بی مقداری بریزی از خدای حاجت دهنده یاری بگیر.

نتیجه تفال به دیوان حافظ:

۱- حضرت حافظ در بیت‌های دوم تا پنجم می‌فرماید:

* دلق پشمینه و جا نماز کشف و کرامات را برای رندان قلندر ارمغان ببریم.

* برای آنکه همه خلوتیان جام، صبوحی گیرند و باده نوش شوند، چنگ صبحگاهی را به در پیر خرابت ببریم.

* در وادی ایمن آن عهدی که با تو بستم مانند حضرت موسی أَرِنی گویان آن را به وعده گاه می‌برم.

* طبل عظمت تو را از تختگاه آسمان بکوبیم و درفش عشق تو را بر بام آسمان ببیم.

حال خود باید نیت خود را تفسیر نمایید.

۲- اقدامات و فعالیت‌های جدید شما به زودی ثمره خود را خواهد داد. پیشرفت قابل ملاحظه‌ای در زندگیتان به وجود می‌آید. پس توکل بر خداوند داشته باشید و نذر خود را ادا کنید. به یکی از مشاهد متبرکه بروید و دعا کنید.

۳- زندگی نسبتاً خوبی دارید. باید مواظب حسودان و دوستان ناباب باشید. مبادا آن را با عوامل دیگر خراب کنید و بهم زنید.

۴- آینده‌ای درخشان خواهید داشت. با همسری مهربان و ۳ فرزند که دومی از آنها بهتر خواهد بود.

۵- نگران مسافر نباشید اوضاع او خوبست. بیمار شفا می‌یابد. به زودی معامله‌ای سودمند و مقامی مهم در انتظار خانواده شماست. سعی کنید راز دل را با کسی در میان نگذارید و از صدقه دادن کوتاهی نکنید.

۶- در ۷ شب آینده خوابی خواهید دید که با یک فرمانده یا امپراتور بزرگ صحبت می‌کنید و خود نیز فردی بزرگ یا فرمانده شده اید. نشانه آنست که قدرت و بزرگی در انتظار شماست و حتماً در آینده شخص مهمی خواهید شد.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر